Home
085 - 888 62 10 Gratis advies van een arts & Orthomoleculairkundige

Cart:

0
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

Voor 16:00 besteld volgende dag in huis | Voordelig verzonden voor €3,95

Bezorg & Leveringsvoorwaarde

  • Bestellen & Leveringstijd

    Uw bestelling, indien besteld voor 15:00 wordt de volgende (werk)dag bij u thuis bezorgd. Wij werken samen met GLS Parcel service. Wanneer u een bestelling plaatst en wij deze doorgezet hebben naar GLS ontvangt u direct van GLS een track & trace om uw bestelling te kunnen volgen. 

    Plaatst u uw bestelling na 15:00 proberen wij uiteraard uw bestelling dezelfde dag nog naar u te versturen, zodat u deze de volgende (werk)dag ontvangen. In de meeste gevallen lukt dit, maar kunnen wij helaas niet garanderen

    U kunt bij Vivitals uw bestelling afrekenen met IDEAL, PAYPAL, AFTERPAY, VISA/MASTERCARD. Wilt u meer weten over een bepaalde betaalmethode klik dan op de betaalmethode voor meer informatie. 


  • Privacy & Beveiliging

    Zoals het hoort gaan wij vertrouwelijk om met uw (persoons)gegevens. Wij spelen geen persoons- of accountgegevens door aan derden. Wat wij wel doen is dat wij uw email adres doorgeven aan GLS voor het versturen van de Track & Trace.

    Verder is onze gehele website voorzien van een veiligheidscertificaat (SSL), zodat u altijd weet dat u met ons te maken heeft en dat onze website niet "bespied kan worden door derden". Ook het afrekenproces dat wij is samenwerking met Pay.nl organiseren is volledig beveiligd en conform de strengste eisen van de AFM (autoriteit financiele markten) gewaarborgd.
     

  • Retourneren & Herroeping 

    Niet tevreden over uw product? U kunt uw bestelling te allen tijde binnen 14 dagen herroepen. U krijgt uw aankoopbedrag + de betaalde verzendkosten binnen 7 werkdagen van ons geretourneerd, nadat wij het product van u retour hebben ontvangen. U dient uw product binnen 14 dagen nadat u uw aankoop herroepen heeft aan ons te retourneren. Om uw bestelling te retourneren kunt u gebruik maken van onder andere het heroepingsformulier of u kunt uw retournering direct online doorgeven. Omdat het gaat om voedingssupplementen gelden er enkele voorwaarde om een product te mogen retourneren deze zijn: 

    • Het product moet ongebruikt zijn.
    • Eventueele verzegelingen dienen intact te zijn.
    • Etiketten dienen intact en nog goed leesbaar te zijn.
  • Plaatsen bestellingen

    Op alle bestellingen zijn onze algemene voorwaarde van toepassing. Wanneer u een bestelling plaatst dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarde. U kunt onze voorwaarden terug vinden bij het plaatsen van uw bestelling of onder aan onze website (in de footer).

  • Advies van een Arts

    Om u als klant zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen bij de keuze voor een bepaald supplement in relatie tot uw "klacht" of prevensie, bieden wij u volledig kosteloos de mogelijkheid aan om een aan Vivitals gelieerde arts te contacteren voor meer informatie. Aan Vivitals Gelieerde artsen zijn (minimaal) basis arts en hebben allen uitgebriede orthomoleculaire kennis en onderlegd in natuurgeneeskunde.

    Waar u wel rekening mee dient te houden is dat onze artsen uw medische verleden niet kennen. U dient open en eerlijk te zijn over de reden, aanleiding en medische voorgeschiedenis om u goed te kunnen laten adviseren. Uiteraard helpt de arts u hierbij door het stellen van relevante vragen. 

  • Klachtenregeling

    Helaas maar waar; Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Mocht u ontevreden zijn of klachten hebben raden wij u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vivitals.nl. Uiteraard gaan wij zeer adequaat met klachten om en proberen wij altijd in redelijkheid naar een oplossing te kijken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.